Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I81v35a83n28a 36Z16b90u59b51n61o42v51á 7411621716

A ještě jednou stručněji. Eva Michaláková děti porodila a chce se o ně starat. V minulost byly nějaké problémy, ale dnes má vše, co je k dobré péči potřeba.Ukolem státních orgánů je podpořit sblížení rodiny, a ne mu bránit zákazem styku a neustálým prohrabavanim toho co v minulosti kdo udělal špatně. Není úkolem státu hrát si na boha. Kluci původní rodinu mají, ta o ně stojí. Všechno ostatní než pomoc při sblížení této rodiny je zahrávání si s osudy lidí a zneužití pravomoci.

+1/0
9.9.2016 11:26

I86v19a89n70a 38Z45b14u42b60n70o27v35á 7961981456

Nehodlám se patlat v tom, proč konkrétně byly děti odebrány, jak tu s gustem a zřejmým potesenim dělá ta podivná partička ponorstelych matek. O to tady totiž vůbec nejde. Lidé můžou udělat chybu, dostat se do těžké situace. (bohužel norský systém tohle u rodiče nepřipouští). Jde o to, jak se k tomu postaví systém a hlavně co je teď. Lidé, kteří si prošli třeba rozvodem nebo jinou životní krizi moc dobře ví, jaké to bylo, a že ne všechno co tehdy udělali a řekli by dali za rámeček.y Byli pod tlakem. Život ale funguje tak, že po překonání krize se vše vrací k normálu. Pokud ovšem se v tom nebudu ustavičně rýpa A tlak stupňovat A to je to čím Barnevernet nejen že nepomáhá, ale ublizuje dětem tak, že se to nedá ani popsat.V případě E.M. se mají teď orgány intenzivně zabývat tím, jak vrátit děti matce která jim dala život, jak postupně dosáhnout jejich opětovného sblížení, jak nechat přirozeně děti zapomenout na doby krize. Jinými slovy, socialka má zabránit akutnímu ohrozeni děti a ostatní nechat na přirozeném vývoji s mírnou dopomoci, přesně podle hesla Neskrab si to a ono se to zahojí. Milionkrát provereno přírodou. Ale namísto tohoto se orgán staví proti matce, o hlavu ji opakovaně mlátí vše co se jen trochu dá použít, a problém se tak neustále prohlubuje. Vytváří se takové podmínky že není šance na řešení. A to je to, co mi na tomto případu extrémně vadí. Ještě jednou, teď uz vůbec nejde o to, co se dělo před pěti lety, jde o to, co se děje teď!

+1/0
9.9.2016 11:13
Foto

F65r98a75n26t77i49š50e41k 41K58š23í25r 2669696445

Je to fašismus a zločinné jednání ze strany některých zaměstnanců BV. Je třeba tyto lidi vyvézt z anonymity a vláčet je všemi mediálními prostředky, jako lidský odpad.

+3/−1
5.9.2016 21:46
Foto

J19a74n34a 35M48a55j88o61v56á 4315302646653

Lepší by bylo systém, který se vměšuje do života rodin prostě zrušit. Každý.

+3/0
5.9.2016 21:57
Foto

F92r39a16n55t92i52š84e25k 73K91š21í39r 2559606765

To bylo, ale BV je strategickou součástí státního chovu lidí.

0/−1
5.9.2016 22:27

L55e71o75n68a 33W84u45n91d85e50r20l82i19c77h54o61v21á 1558219344840

Petiční výbor usvědčen ze lhaní a manipulování informacemi v reportáži ČT:

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10117034229-168-hodin/216452801100904/obsah/490898-rozsudek

Aneb konec pohádek o nevinných rodičích a zlém BV. A tak je to se vším, co petiční výbor vypustí do éteru. Zbytečné vyvracet každou manipulaci zvlášť. Postačí porovnat si tvrzení petičního výboru v kauze EM a informace uvedené v reportáži. Obdobně to bylo i v jiných případech, kdy nám např. pan Zdechovský bez uzardění tvrdil, že děti jsouv Norsku odebírány za víru v Boha.

+5/−6
5.9.2016 19:39

E64v69a 39M50a95t52i96á45š78k74o70v10á 6263845869

Vaše angažovanost v obhajování BV je pozoruhodná. Jíné argumenty nemáte? Pořad 168 je známý svojí zaujatostí a teď nemyslím jen případ paní Michalákové.

+5/0
5.9.2016 20:13

V96e44r28o73n16i87k95a 72V83a74l39a62c61h45o10v14á 3708948173255

Nejde o pořad, ale o citace z rozsudku. A to ještě ČT vynechala to nejzávažnější. Čekám, kdy a komu jako prvnímu už bouchnou saze a zveřejní tento nebo i jiné rozsudky jako celek. Když nestačí to, co tam bxlo ocitováno.Petiční výbor lže a manipuluje a hrozně tím ubližuje tím dětem.:-((

+4/−3
5.9.2016 20:20

E31v79a 26M36a49t65i26á24š50k92o96v31á 6793205429

Takže trváte na tom, že BV dělá vše ve prospěch dětí (myslím obecně, ne pouze případ MIchalákových), nelže a nemanipuluje, přestože se po celém světě objevují opačné názory?

+3/0
5.9.2016 20:29
Foto

J47a49n32a 38M22a79j94o10v86á 4435172966403

situaci jen tiše sleduji, poučena životem, že informacím vytrženým z kontextu není radno věřit. Ale vy teď tedy manipulujete tak ukázkově, že by se to dalo použít přímo v učebnicích.

+2/−1
5.9.2016 21:03

E18v78a 63M83a94t15i70á70š93k61o56v90á 6473125749

Já jsem taky už poučená životem a mám svů názor na pořad 168. Neuvěřím, že je v BV všechno tak průzračné, jak se Norské matky snažily tvrdit ve starším vydání tohoto pořadu. Proto moje otázka, žádnou manipulaci v tom nevidím.

+1/0
5.9.2016 21:12
Foto

J62a93n29a 29M24a95j76o75v57á 4255212256433

Tím hůř, že ji nevidíte.

(mimochodem, ani za mák tomu nevěřím)

+1/−1
5.9.2016 21:13

E46v19a 38M19a57t47i60á65š97k91o60v18á 6253795899

Můžete to trochu rozvést?

0/0
5.9.2016 21:15

I57v83a36n46a 27Z10b79u66b28n20o29v64á 7591631516

Pro pani Mayovou to mélo byt minus. Netrefila jsem tlacitko. Jinak manipulace jak z ucebnice ma nacvicene p. Valachova. Dokonce je pry I vyucuje :-) To je prihodne...

+1/0
9.9.2016 11:58

V68e60r68o61n41i84k14a 19V40a81l13a82c12h85o14v48á 3348478923485

To přece nikdo netvrdí, bylo by to absurdní. Jednotná organizace BV ani neexistuje, jen místní sociálky, podobně jako u nás. A v nich pracují různí lidé, někteří profesionální a citliví, druzí naopak arogantní, necitelní atd. Sociálka nemá pravomoc rozhodnout např. o odebrání dítěte, ale ani komise a soudy nemusí vždy rozhodnout ve prospěch dětí.

Ale to je přece u nás stejné.

+1/−1
5.9.2016 21:20
Foto

J20a96n21a 44M75a27j97o19v54á 4965822186963

Za poslední větu R^.

0/0
5.9.2016 21:58

V47e32r98o75n39i75k80a 26V12a33l63a24c24h74o27v93á 3728368253485

A ještě mi vadí, že paní Fialová často používá metodu "Jedna paní povídala", což není ve prospěch dětí.Nevěřím, že pročetla veškerou soudní dokumentaci k asi třem případům zveřejněným v tomto článku.

A taky se ptám, proč pro objektivnost nedodá, kolika lidem sociálka pomohla a a oni to tak sami vidí?

Aktuálně třeba příběh paní, u které pochybuji, že její příběh bude pí. Fialovou zajímat. Je to zase styl JPP, ale proč pracovat jen s negativními výpověďmi rodičů?

Camilla Svanberg says:

September 4, 2016 at 7:27 AM

I don’t think that the information you get about barnevernet in Norway is really fair. I am a former drug addict who got pregnant while I was still using, and barnevernet helped me through rehab and got me the necessary tools to be a good mother. They never talked about taking my baby from me,and to this day I have only good things to say about the way they treated me. I know several others with similar stories, that also got help and support from barnevernet. I know that not everything is perfect,but to say that the barnevern in Norway steals babies from mothers is a lie. Then they would have taken my baby as well.

+2/−3
5.9.2016 21:24

H65a40n33a 83P50r62o31k39o16p36o32v83á 8659590133191

Takže jestli třem dětem pomohla a třem život zmrzačila, tak je to fifty fifty a není se vlastně proč vzrušovat...? A jestli ty zachráněné byly čtyři, tak už je bohatě v plusu a všechno OK? Asi jako když někoho přejede záchranka - proč se tím vůbec zabývat, to se přece stává? Jiným zase pomohla, ne?

Fuj tajbl, milostivá, vy musíte mít žaludek...

+1/0
6.9.2016 19:33

I73v72a52n31a 89Z25b55u81b96n69o58v33á 7351821386

V citacich z rozsudku není nic, co by opravňovalo takový drasticky postup, tedy zákaz kontaktu matky s dětmi. Jedině to, že nemáte vlastní děti tak trochu objasňuje ze nechápete, ovšem jen objasňuje, neomlouva. Hmmm...takže petiční výbor manipuluje, ovlivňuje a ubližuje chudakum dětem...a co děláte jako vy? Tím vašim rozumbradovanim jim jako pomahate? Aby byly bez mámy? Upřímně...co myslite že by se dělo kdyby EM děti vrátili? Bila by je? Zneuzivala? Nebo jim ubližovala medializaci? Nebo co? À nebo by postupne zacli zit normalni zivot, s lepsimi I horsimu chvilkami..treba ne Idealni ale normalni.... Co myslite?

+1/−1
5.9.2016 22:34

V57e26r76o72n62i81k45a 53V98a68l54a93c27h67o14v21á 3158118543505

Paní Zbubnová, Vy jste rozsudek četla? Co říkáte na stanovisko dětské psychiatrie a na to, co Denis vypověděl na policii (soud měl přímo video), například?

Ne, v reportáži některé věci ani nezazněly. Přestaňte těm dětem ubližovat, prosím.

+2/−3
5.9.2016 22:47
Foto

J50a45n10a 91M82a43j63o35v27á 4375482106573

Otázka je, jestli "ti Michalákovi" vůbec normální žívot vést mohou...je někdo, kdo je nezná?

0/0
5.9.2016 23:02

L19e54o21n12a 77W67u64n73d13e97r37l71i57c51h70o90v68á 1138819834460

mmch, hned zpocatku je zajimave, ze dle autorky blogu. napr: psychicke problemy rodicu a nasili v rodine nesjou zavazne duvody, nebo ze pokud jeden rodic chce deti unest do zahranici po rozvodu je uplne normalni a bezproblemove??? A 100x ohrany hoax o norskem lososovi - omg. zkuste nekdy normalni zdroje: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S016041201400302X

+1/−3
5.9.2016 20:30

I38v64a42n43a 19Z37b64u17b15n97o21v44á 7481161646

Pani Wunderlichová, právě jsem si znovu důkladně poslechla reportáž čt168 která má podle vás dokládat lži a manipulace petičního výboru, a nenašla jsem tam ani zrnko z toho, co uvádíte vy!!!! Tedy Lžete a manipulujete vy, a to patrně záměrně a vědomě. Důvody vašeho jednání znáte vy sama, nabízí se hloupost a nebo špatný charakter. Možná oboje. Reportáž neodhalila totiž naprosto nic jiného, než co je dávno známé a pro normální lidi šokující, a to skutecnost, že je opravdu pravda že norové odmítají vrátit matce děti jen kvůli tomu, že případ zveřejnila. Dále je z reportáže zřejmě, ze Norové naprosto nijak nenapomahali a nenapomahají s urovnáním vztahu děti a matky. Skutečnost, že je dítě nervózní když mluví o matce naopak vypovídá o tom, že norové a pěstouni to nezvládají. Chlapec neměl s matkou kontakt už skoro 3 roky takže jeho reakce naprosto nemůže být na matku ale je to reakce na to, jaký obraz matky mu okolí ukazuje a v něm pěstuje. To že na to pořád myslí je neuvěřitelný diletantismus jeho pečovatelů. a viděla bych to i jako projev týraní ditete. V česku pokud dítě nechce například k otci u rozvedených rodičů je viněna matka z toho, že toto v dítěti pěstuje, a to až k placení vysokých pokut. Jak to, že nikdo neobvini Barnevernet a pěstouny, že tohle dopustí? S tím, co si ty děti myslí o mámě po třech letech těžko má ona sama co společného. Já když si představíme, že se mám setkat s někým po třech letech budu taky nervózní, a pro dítě je to celá třetina jeho života. Znam děti které brečí kdyz mají jet k babičce... s pak zas když jedou domu od babičky... A tady se na tím staví celý soud co prý kluci řekli!!! A to sami u toho soudu nebyli, jejich výpovědi jsou zprostředkované!!!!..Je to prostě hnus, že to obhajujete, a vy to moc dobře víte. Jestli vám to stojí za to...takhle se ztrapňovat..

+3/−2
5.9.2016 22:11
Foto

J36a53n49a 36M50a52j23o73v51á 4505222516943

Se srovnám s Českem se hodně pletete.

0/0
5.9.2016 22:19

M31i44c53h11a71e91l76a 21A11a73b22y 2591581748915

Ivana Zbubnova, vy pisete, ze vypovedi deti byly zprostredkovany, ja vam tady davam link na predpis, jak se ma vest vyslech deti, predpokladam, ze kdyz se tak dobre orientujete v cele kauze, tak ovladate i norstinu a nebude pro vas problem si prostudovat, jak takovy vyslech probiha. Jen uvedu pro uplnost, ze vyslech vede specialista a pres audio a video prenos sleduji policie, advokati a soudce (neni vzdy na miste), zaznam vyslechu je pak predkladan pri soudnim liceni jako dukazni material, coz se stalo i pri soudnim jednani v cervnu.

http://www.statensbarnehus.no/barnehus/oslo/dommeravhor/?lang=nb

Co se tyka manipulaci, tak jste zrejme opet nepochopila, co pet. vybor cela leta prekrucuje: matka je nevina a niceho se nedopustila. Z rozsudku jasne vyplyva, ze matka vedela o pomerech v rodine, o nasili jak na detech, tak mezi rodici a za celou dobu souziti tomu nijak nezabranila. Tim je odpovedna za trauma deti. Uz vam svita?

Dale duvodem odebrani rod. prav neni medializace samotna, ale styl, jakym ji matka vedla. Uvadenim celych jmen deti, jejich fotek, citlivych dokumentu atd. poskozuje deti vlastne i dnes. Bohuzel to matce stale nedochazi a jde ji hlavne jen o jeji vyhradni pravo, ale ne o pravo deti na soukromi. O traumatech zpusobenych medializaci snad uz netreba mluvit, inteligentnim lidem to doslo uz davno.

+4/−4
5.9.2016 22:47

V62e87r64o91n25i26k50a 42V61a39l69a72c85h24o29v91á 3248158303625

Michaelo, výborná reakce, ale vsadím se, že tento typ lidí nepřesvědčíte o ničem...

+1/−2
5.9.2016 22:51
Foto

F13r36a28n67t37i14š89e23k 92K90š60í58r 2889356185

To je jako byste chtěla přesvědčit naše matky když jim nacisté odvlekli jejich děti na převýchovu. Systém, který bere rodičům jejich děti je fašistický, nelidský a zrůdný a stejnými zrůdami jsou všichni ti, co tento systém podporují a pracují pro něj.

+1/0
7.9.2016 0:49

I59v34a95n10a 62Z68b14u82b38n84o77v56á 7281861686

Holky inteligentky, myslim vas ponorstele "matky" , nahravejte si, potvrzujte si navzajem, plusujte se, mate pravdu, slusne lidi fakt nepresvedcite...

+1/0
9.9.2016 12:08

L91e95o54n48a 73W94u59n60d11e12r32l59i80c13h49o44v63á 1368889334900

Deti byly odebrany bezduvodne - lez c.1.

V rodine nebylo nasili, jen obcasne placnuti po zadku - lez c. 2.

Nebylo zadne SZ - lez c. 3.

Rodicovska prava odebrana kuli medializaci - lez c. 4 - duvodem bylo ne ze medializovala - ale to ze vi, ze to klukum ublizuje a i pres to, ze to vi, zverejnovala dale citlive informace a detaily ktere jim skodi. Tedy necitlivost k detem a neschopnost se vcitit do jejich potreb.

Vse jsou jen vypovedi zprostredkovane - lez c. 5 - ne, kluci vypovidali, vypovedi na videu videl soud...

Starsiho nikdo nevidel X let - lez c. 6 - videl, minimalne na videu u soudu.

.. a coz teprve zandbani pece a traumatizace..

PS: Kdyby byla problem medializace, tak Bodnariu by deti nikdy zpet nedostali (byt s asistenci ale vratili)

+1/−2
5.9.2016 23:07
Foto

J61a45r25o79s74l50a49v 21P18t26á31č30e96k 4452219831934

Ale, ale... takže podle Vás paní Michaláková týrala, a sexuálně zneužívala své syny? A jak jste na to přišla? Koukala jste na "Volejte věštci" a zavolala tam o informace? Asi na to nekoukala Norská policie, protože ji z ničeho takového nepodezírají, ani neobviňují.

+2/0
6.9.2016 20:11

M75a57r57i32e 72P49o80k65o63r48n74á 9585874320

Nic nového pod sluncem. Mnoho z nás zná příběh francouzské královny Marie Antoinetty. Taky tam padlo obvinění ze sexuálního zneužívání matkou. Syn, umístěný na nějakou dobu u pěstounů, vypovídal proti ní. Ona se hájila tím, že musela chlapce vzít na noc do postele, kterou sdílela se svou švagrovou, aby chlapce aspoň trochu ve chladném vězení zahřály, protože neměly pro dítě dost teplého oblečení. Žalobce počítá totiž s tím, že každý bude zhnusen takovou matkou a nebude ji hájit. Pravda tehdy a dost často ani nyní málokoho zajímá.:-(

+3/0
5.9.2016 16:49

E37v35a 32H76a26s79n96í33k82o50v43á 1794811356244

Dejme nějaké instituci moc a takhle to dopadne. Ve středověku církev rozhodovala, kdo si zaslouží upálit. Stejné pochybné důvody teď vedou Nory k odebírání dětí. Na jednu stranu finanční byznys, na druhou stranu arogance a patent na rodičovství.

Neznám žádnou ideální rodinu. Barnevernet by mohl řádit jako černá ruka. Prozatím zkouší na cizincích, kam až může dojít, ale s jídlem roste chuť.

+3/−1
5.9.2016 16:21

M68a29r55i68e 15P77o66k59o50r79n79á 9605404980

Máte pravdu. Podle toho by museli vzít dítě z každé druhé rodiny. Kdyby nebylo těch prokletých peněz, skoro nikdo by o cizí děti nestál. Holt vedlejší účinky ropy:-(.

+1/0
5.9.2016 16:52
Foto

J91i61t87k80a 90F97i52a79l65o24v59á 2201345247771

Ano, máte pravdu. Když to pozoruji, dokázali by vzít dítě komukoliv - k velmi podobnému závěru došla i australská novinářka, která o BV natáčela, článek je v seznamu citací, z něho je potvrzení te informace, že Bodnariu nesměli mluvit s médii

http://www.sbs.com.au/news/dateline/article/2016/07/26/could-we-all-be-accused-bad-parenting

+2/0
5.9.2016 17:41

E50v47a 35B21r45y18c79h69o80v31á 8715850544

V tom případě je celkem zajímavé, že je komukoli neberou, nemyslíte?

+1/0
6.9.2016 11:27

A51n25d85r79e15j 71R93u69š51č80á38k 6557577544684

Nezkouší to nutně na cizincích, většina obětí jsou Norové. S cizinci ale přisel do věci nový prvek - zahraniční média nespoutaná norskými konvencemi. Zkrátka a dobře, o cizincích se víc mluví, ale hlavní obětí jsou norské rodiny.

+7/0
5.9.2016 17:08

J44a43r89a 98R26a22n24k 1681436529601

V ruznych diskusich o muslimech Vam vadi, ze se nesnazi integrovat, tady Vam vadi, ze tri chlapci byli rozdeleni do 3 ruznych foster rodin, aby nemohli jezdit do Tunisu navstevovat rodiny.....trochu zdejsi double standard:-/

0/−5
5.9.2016 20:53

E39v21a 39M26a93t45i55á37š93k84o19v86á 6263635729

Tady je asi otázkou, čemu říkáte integrace. Takhle si ji skutečně představujete?

+2/0
5.9.2016 21:06
Foto

J95a22r90o77s65l76a72v 45P79t80á15č58e70k 4842189721344

Nezapomeňte brát pravidelně léky.

+1/0
6.9.2016 20:13



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.