Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Dobrý den, paní autorko, to vaše srovnání přijímání nelegálních imigrantů podle vnucených kvót s ženichem a svatbou kulhá na obě nohy. Ledaže by ten ženich byl zavázán ke sňatku hlasováním cizích lidí, i když od začátku byl on sám proti jakémukoliv sňatku...;-)

21 0
možnosti
Foto

my byli proti vstupu do EU? ;)

1 4
možnosti
PH

P97e10t19r 70H48a21l81í14k

12. 7. 2017 12:48

Pro mě jsou Niedermayer i Polčák vlastizrádci a zbytek je slovíčkaření. Divím se, že fanatický islamista Štětina nehlasoval pro, ale už i zdržení se je zrada.

Vzhledem k tomu, že se spojujete do koalice se stranou STAN, jejímiž členy je i Polčák a Štětina, jste pro mě naprosto nevolitelní.

15 4
možnosti
Foto

Štětina je členem TOP09.

Zdržet se znamená zvednout kvórum pro přijetí, čili je to spíše jako hlasovat proti. Nicméně je mi jasné, že máte svůj názor a nebudu Vám ho brát.

3 1
možnosti
JS

J59a57n 88S85t11e46h39l11í48k

12. 7. 2017 12:23

Je to jako předmanželská smlouva, kdy se zavážu nevěstu si vzít a rodiče nevěsty, bez mého souhlasu, si do té smlouvy dopíší, že si zároveň mám vzít i její sestru, ke které v lepším případě necítím nic, v horším odpor. Lisabonská smlouva je jako Mnichovská dohoda, o nás bez nás. Pro vstup do EU jsem byl, k Lisabonské smlouvě jsem neměl možnost se vyjádřit. Nejlepší na tom byl V.Klaus, který celou svojí politickou kariéru bojoval proti referendu, které Lisabon mohlo zastavit. Pak dělal chvíli Zagorku a nakonec podepsalRv. Opravdový hrdina.Rv

5 1
možnosti
Foto

K75a68r35e79l 12M59á37d54l47e

12. 7. 2017 12:10

Omlouvám se za like, opravdu jsem ten článek nechtěl kladně hodnotit, chtěl jsem rovnou do diskuze, ale zrovna tu na mne promluvily vnučky, tak jsem se ukliknul. Chtěl jsem jen napsat, že autorka jen komplikovaným jazykem uvádí na pravou míru, že zmínění europoslanci nehlasovali pro to, aby na nás Unie (Komise) rovnou uvalila sankce, nýbrž schválili, aby Komise zahájila řízení o nesplnění povinnosti ble ble ble, což by v důsledku stejně znamenalo sankce.

Takže je to asi tak zbytečné slovíčkaření, jako se ohrazovat proti tomu, že Havel někdy použil výraz "humanitární bombardování", když on řekl jenom "bombardování s humanitárním účelem".

14 0
možnosti
Foto

tady to je zkráceně a lehčím jazykem, ale nepřošlo by to přes kodex blogera, musela jsem to udělat zcela formálně - http://www.kdu.cz/aktualne/ruzne/jak-nasi-europoslanci-hlasovali-ohledne-uvaleni-sa

0 0
možnosti
Foto

Chybí tam alespoň jeden odkaz na zmiňovaný hoax.

1 1
možnosti
Foto

Tak se koukněte na diskusi na mém profilu na blogu nebo fb.

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3038x
Holka ze vsi.