Diskuse

Bojkot!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Já to říkám pořád, nejezte hlavně cukroví!!

0 0
možnosti
Foto

Proč mi to připomíná Balouna?

1 0
možnosti
Foto

Já vám tkeskám a dávám karmu.

Správně jste napsala, že když se nikdo nepřidá, budete mít aspoň dobrý pocit. Tak bychom to měli pojmout všichni a možná by nastalo příjemné překvapení, jakých pozitiv bychom se dobyli.

Zlatá slova. R^R^

11 0
možnosti
BL

Vydařený blog, na zajímavé téma. No, máte pravdu, že bude obtížné vůbec něco nakoupit, s tolika tabuizovanými výrobky :-). Pro mně je otřesné zejména to, co se děje v souvislosti s palmovým olejem. Miluju totiž oragutany i lemury V. Někde jsem četl článek, že je to v Indonésii opravdu moc zlé.

Také si vzpomínám na nějaký článek,nebo blog od někoho,kdo se rozhodl bojkotovat čínské zboží. Záhy zjistil, že je to nemožné. Samozřejmě s opačných důvodů, než co mají ty dámy na fotce, co by rády bojkotovali arabské výrobky..;-). No, já zatím skončil s kebabem, ale na palmový olej si dám letos bacha, slibuji. Bylo by ale lepší, kdyby si to pohlídali výrobci-nesmysl, já vím...

6 0
možnosti
Foto

Diky! :) no, ta Čína je fakt uplne všude. Kouknete na to video na streamu, výrobci musi uvést jen "rostlinný olej", ne konkretni druh. Zkusím napsat Jureckovi, MZe by to mohlo zajímat. Dalsi krok po bojkotu ;)

3 0
možnosti
BH

Na mém osobním seznamu je Švédsko, díky jejich premierovi a ministryni zahraničí...

0 0
možnosti
IB

I22v27o 92B60o47u81š69e

1. 1. 2016 23:48

Co vám udělali?

0 0
možnosti
JK

J38a36n 29K85o34v37á81ř

1. 1. 2016 22:48

Bohemia brambůrky jsem nedávno otočil a bylo tam docela velkým písmem, že obsahuje pouze brambory, sůl a slunečnicový olej. Naopak Lays obsahovaly dost palmového oleje.

2 0
možnosti
Foto

Opravdu? Ja tam viděla "se slunecnicovym olejem", zezadu pak (slunecnicovy 14 %, zbytek je palmový...).

1 0
možnosti
  • Počet článků 52
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2951x
Holka ze vsi.